DELE

Voor degene met een scherp geheugen, zullen zich misschien herinneren dat ik in mei ergens een examen Spaans in Málaga heb gedaan. Ik had er niet veel van verwacht, aangezien mn oral nogal matig ging voor mn gevoel. Maar zie hieronder het langverwachte resultaat:

Results

The candidate with registration number 09050372429030015 has obtained the following results in the exams leading to the Diplomas in Spanish as a Foreign Language (Nivel inicial):
Registration number 09050372429030015
Name and surname NICKY WORMHOUDT
Group 1 Group 2 Group 3
Reading comprehension Writing Grammar and Vocabulary Listening comprehension Speaking
Maximum score 20 marks 15 marks 20 marks 15 marks 30 marks
Minimum pass score 24,5 marks 14 marks 31,5 marks
Score 15.0 marks 15.0 marks 15.67 marks 14.39 marks 24.0 marks
30.0 (PASS) 15.67 (PASS) 38.39 (PASS)

The final result is a PASS

Nu is het alleen nog zo'n 3 maandjes wachten voordat ik het diploma ook daadwerkelijk in handen heb, maar het resultaat is binnen!

Laughing

Reacties

Reacties

Tampert

Gutemorgen Fraulein Nicky,

Ja... wie soll ich das jetzt sagen...., Das ganze Beierische Kriminalpolizeiapparaat ist sehr stolz auf dich!!!....

Tampert (und auch ein bisschen Harry)

Oma Wormhoudt.

Lieve Nicky.
Hartelijk gefeliciteerd,klasse hoor.
Heb veel last met mijn computer gehad,ik heb een nieuwe gekocht
Voordat ik alles goed geinstaleerd had,gingen er weer een paar dagen overheen.
Nicky,maar het is mij gelukt.
Ga nu alles ,van je reizen,op mijn gemak bekijken.
Lieverd,tot gauw,lieve groeten van opa en oma.

Janneke

Ik ben supertrots!! Vooral toen ik gisteren een tolk nodig had met een Colombiaanse moeder. Je hebt mij geweldig geholpen als tolk!

XXX

lisanne

Goedzoo! :D

mathilde

Grote klasse!

Ria

We zijn trots op je Nicky!!!
Gefeliciteerd!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!