Mi cumpleaños en España

Hier is ie dan, de eerste update van mn weblog nu ik 19 ben!Het is werkelijk een geweldig weekend geweest!!

Laughing

Donderdagmiddag begon het eigenlijk al, toen Janneke en Mario aankwamen. Lekker bijgekletst op een terrasje en 's avonds uit eten geweest. Het apartement waar ze zitten is vanaf mijn kamer zo'n vijftien minuutjes lopen langs het strand.Vanaf die dag heb ik ook mnlaptopje tot mn beschikking, die ik had besteld en in Nederlandhad laten bezorgen. Heerlijk omnu op ieder moment te kunnen internetten,muziek te luisteren en weet ik wat allemaal nog meer!

Op vrijdag hebben we les gehad, zijn we naar het strand geweest (het was tussen de 25 en 30 graden

Cool
) en's middags bijpaps en mams op de koffie geweest. 's Avonds ging ik met een stel leuke mensen naar het strand. De school organiseerde daar een barbacoacon hamburguesasy sangria. Erg gezellig! 's Avonds was er weer una fiesta en barco (bootfeest) wat net zo een groot succes was als vorige keer (zie foto's
Wink
), ook al waren er niet al te veel volk. We vermaken ons wel
Laughing
!

De volgende dag hebben we rond een uur of drie ontbijt/lunch/diner genuttigd bij Namaste met Janneke en Mario. Daarna nog even gechilld in la casa de los padres en op tijd terug naar mijn kamer om me klaar te maken voor de avond. Wat wel een beetje jammer was, dat ik mn sleutels was vergeten en ik dus nog even een half uur kon lopen. Schoen heeft niet lekker gezeten en een gigantische blaar heeft ervoor gezorgd dat ik op mn verjaardag voortijdig terug moest keren naar huis. Ging werkelijk door de grond. Rond een uur of tien die avond verschenen Antonia en Christin in mn kamer volledig in style (rood en zwart), die later werden gevolgd door Oystein. Eenmaal in de stad werd er onder het nuttigen van een broodje kebab (donner macht schoner) om 12 uur voor me gezongen

Laughing
. Die nacht hebben we ons vermaakt in Cool en Sound.(zie foto's
Wink
)

Zondag heb ik het eerst met Janneke en Mario gevierd. Heel erg bedankt voor deberichtjes, kaarten en cadeaus! Superleuk allemaal! Een zak drop is er al doorheen

Tongue out
. Daarna ben ik met Christin, Diana, Aline en Oystein wat gaan drinken en 's avonds zijn we met een hele club bij Namaste gaan eten, waar ik werd gefeliciteerd door allerlei Oostenrijkers, die dachten dat ik Duits was
Tongue out
. Na een heerlijke hamburguesa en brownie, liep de avond op zijn end. Ik heb werkelijk waar een geweldig weekend gehad. Hoop datde sfeer met de foto's een beetje over te brengenis!

Reacties

Reacties

Daniel

Lang niet gesproken :p, maar leuk om je reisverhaaltjes te lezen :p. Ook wil je nog even feliciteren, dus bij deze!

Moniek

Heej Nigger!!

Wow wat is dat lang geleden zeg.. jij hebt nog af en toe eens van je laten horen, bij mij is het er eigenlijk helemaal bij in geschoten.. Heb wel af en toe je verhalen en foto's gelezen en vandaag even helemaal bijgelezen:D Wat heb jij een heerlijke tijd daar zeg! Klinkt echt helemaal super, leuke nieuwe vrienden en jullie ondernemen ook super veel zeg!! Hoe gaat het verder met je SPaans?? Komt het er al lekker vloeiend uit?? Ik ben benieuwd of we elkaar nog zien deze zomer, aangezien ik 2 juni alweer richting Denemarken vertrek. Ik kom de 28ste weer thuis maar vertrek vervolgens de 13e alweer naar Afrika!! Dus mijn zomer is al lekker volgebouwd.. Simon komt 13 mei al richting Nederland:) hoef m gelukkig niet lang meer te missen.. Hoe is het daar met de mannen? En weet je al wanneer je weer in Nederland aankomt? Ik wens je nog een hele lekkere tijd toe, en natuurlijk veel succes met de examens.. Ook nog een goed 19e jaar gewenst;) Heerlijk dat je zon leuke dag gehad hebt!

Dikke kus vanuit Nederland

Ps. Omschakelen in je eigen landje, dat zal nog niet meevallen.. had het er zelf best moeilijk mee!!

Sander

Hola Nikita,

alles goed in Spanje? Waar blijven alle foto's dat je hard aan het studeren bent in de schoolbanken? Ik zie alleen foto's van na 20:00 uur. Ik ben zo benieuwd wat je overdag doet;)?

Was het gezellig met Patrick stappen zaterdag? Liet-ie je vriendinnetjes nog een beetje met rust?

Zondag ben ik naar Sparta - Ajax geweest op't Kasteel. Was echt vreselijk, ik zat nog tussen de Sparta fans ook:(. Zondag ga ik weer met je broertje, hopen op een mooie seizoenafsluiting.

Veel plezier nog in Malaga en groeten aan je familie.

Sander

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!