Update!

Goed, poging 4 om een nieuw verhaal te posten. Om de een of andere reden loopt de hele boel steeds vast en slaag ik er niet in het verhaal af te maken.

Yell
Nieuwe poging, nieuwe kansen!

Ik zit nu dus in de keuken, omdat het internet niet optimaal werkt op m'n kamer. (Joh!) Zo hebben we gisteravond met z'n drieen op de gang op de grond met laptop op schoot gezeten, omdat daar wel ontvangst was. Maar goed, ik heb net het trimesterexamen achter de rug. Viel heel erg mee. Volgende week ga ik het DELE examen doen. Daar moet ik wel even flink voor aan de bak dit weekend. Donderdag heb ik mondeling examen (

Surprised
Surprised
) en vrijdag grammatica, luister-, schrijf- en leesvaardigheid. We hebben erg veel lopen oefenen de afgelopen tijd, dus in principe moet het haalbaar zijn.

Ik zit op het moment op 80% van m'n tijd in Málaga!Wat ik erna ga doen, weet ik nog steeds niet. Ik heb wel een aantal opties en waarschijnlijk gaat het een combinatie worden. De opties waar ik uit ga kiezen zijn:
- werken in Nederland en wat reizen
- reizen in Europa en daarna terug naar Nederland
- een nieuwe cursus met EF gaan doen in een ander land
- werken in Spanje (heb gereageerd op een aantal advertenties van horecawerk in andere plaatsen)

Ik denk dat ik het pas op het laatst zeker weet. Ik weet wel zeker dat ik niet in Málaga wil blijven van de zomer. Ik vind het eenhele leuke stad, maar alle mensen waar ik veel mee optrek zijn dan al weg of gaan tegelijk met mij weg. Dan ga ik liever naar een andere plek om weer nieuwe mensen te leren kennen. Na de zomervakantie ga ik beginnen met Europese Studies aan de UvA. Heel erg leuk is dat Sarah, een Nederlands meisje waar ik vaak mee kook, dat ook gaat doen! Wel jammer is dat ze morgen al terug gaat naar Nederland.

Christin is donderdag al vertrokken.

Frown
Echt ontzettend jammer, want ik ben vanaf het begin dat ik hier was ontzettend veel met d'r opgetrokken. Maar we hebben een bezoekje aan Noorwegen of bezoek in Nederland in het vooruitzicht, wat ook super is natuurlijk! We willen ook gaan proberen om samen naar Hong-Kong te gaan om Sandy op te gaan zoeken!
Laughing
Janneke, Mario en Patrick zijn ook donderdag vertrokken. Ze hadden echt een superleuk apartementje aan het strand in El Palo. Regelmatig even aanwippen, bijkletsen, lekker eten en koken... Was echt super! Pat is ook gewoon nog mee uit geweest!
Laughing
Heb 'mUrbano (chupitosbar), Cheers (pub) en uiteraard Sound laten zien. Wel gek dat zij nu gewoon weer in Nederland zijn en ik hier nog een maandje blijf!

Wow! Het is me gelukt het einde te behalen zonder alles kwijt te zijn!

Laughing
Tot gauw!

Reacties

Reacties

Lisanne

Wat een opties voor de zomer heej (H) Allemaal leuk!
Ik heb me gister ingeschreven voor criminologie op de vu. was nog een hele klus want volgens dat ding had ik me diploma al gehaald en dat is natuuuuuuuuuuurlijk (:@:@:@) niet zo hihi.
Nou ik ga je binnenkort mailen hoor! Maar ben nu heletijd bezig met examens dus vergeet het telkens.
Succes met het DELE examen. YOU CAN DO IT!

groetjes van pien sassefras

xxxxxxxxx

Moniek

Zeeeg ga jij even gegarandeerd een lekkere zomer tegemoet.. stoere plannen allemaal hoor:) Ik ben ook ingeschreven bij de VU! Heb er zin in.. Heel veel succes met de examentjes, ik duim voor je;)

KUS uit Nederland!xx

mathilde

Heb gister van je ouders gehoord dat je het super naar je zin hebt en het heel goed doet! Echt te gek!

Nou, je hebt nog een heerlijke maand voor de boeg, geniet lekker van alles en succes met beslissen.

Adios, Mathilde

Annette

Hallo Nicky Wat een mogelijkheden allemaal in 't verschiet! Wens je heel veel succes met je examens1
Groeten Annette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!