Weer terug...

Ik ben alweer bijna vier weken terug in Nederland en daarom werd het wel weer eens tijd voor een nieuw berichtje. De website heeft nu nog als titel Nicky in Málaga, maar ik ga 'm veranderen in Nicky op reis, veel beter.

Cool

Ik ben alweer een tijdje terug en moet zeggen, Nederland is alweer aardig gewend. We spreken weer de hele dag Nederlands, we werken weer bij Popov, we hebben ons ingeschreven voor Europese Studies aan de UvA, we eten weer bruine boterhammen met kaas en we zijn weer dolgelukkig als de zon zich een paar uurtjes per dag laat zien .

Laughing

Voor de zomer heb ik plannen volop en vandaar ook de constructie aan de site. Naast werken, Grey's Anatomy kijken en eenHarry Potter-marathon houden, ga ik ook nog 2 weekjes op vakantie. Ik ga naar Haugesund (Noorwegen), vanaf daar rijden we met de auto naar Goteborg (Zweden) en vervolgens ga ik naar Kopenhagen. Ik ga allemaal mensen opzoeken die ik in Málaga heb leren kennen. Dit duurt in totaal zo'n 11 dagen en daarna vlieg ik naar Rome om met Mario en Janneke nog een paar daagjesvan het Italiaanse leventje te genieten

Laughing
. Het leek me leuk om jullie van m'n reisje op de hoogte te houden en foto's te laten zien.

Tot gauw!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!