Einde nadert....

Hallo allemaal

Cool
!

Hier weer eens een berichtje uit het verre zonnige zuiden! Zou zo maar eens een van de laatste kunnen zijn, want over 2 weken ben ik gewoon alweer terug in Nederland

Surprised
! Ik verbaas me erover hoe snel het is gegaan, maar dat is denk ik een goed teken.

Het is nu rond kwart voor 9 en zit in m'n zomerkleren voor de schoolachter mn laptopje, drankie erbij, net filmpie gekeken en morgen koken in de les. Helemaal super allemaal

Laughing
. Maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb best wel zin om naar huis te gaan! Nu het DELE examen achter de rug is (wat niet echt superbueno ging), m'n beste maatjes zijn vertrokken, en iedereen met z'n laatste weken bezig is, is het voor mij ook niet erg om naar huis te gaan. En ik heb gewoon trek in een gehaktbal.

Afgelopen weekend was wel weer super!

Laughing
Sandy was zaterdag jarig en om het te vieren zijn we vrijdagavond met een groep bij Namaste (ons vaste restaurant) gaan eten. Daarna drankie doen in een barretje en vervolgens naar Sound. Omdat het ook Oysteins laatste avond was, zat er wel een raar smakie aan. Bijna 5 maanden lang zijn we zoveel met elkaar opgetrokken dat het echt wel coño was om afscheid te nemen. We hebben het super afgesloten met een les flesopenen in Sound, een taxirit terug naar school, (vrienden maken met taxichauffer) eneen vroeg ontbijt bestaande uit een wortel en de overheerlijke overgebleven pasta van onze Belgische studiegenoot (sorry Morgane).

Zaterdag was er een uitstap naar Granada. Supermooie stad! Veel foto's gemaakt, tapas gegeten en uiteraard het Alhambra bezocht.Eenmaal terug bij de school Chinees besteld met de Frenchies en niet te laat naar bed. Stad bezoeken met iets minder slaap dan gewoonlijk en iets meer vloeibare substanties in het bloed, sloopt je wel een beetje. Geeft allemaal niks, want het was een topweekend

Laughing
!

Voor deze week staat er op het programma: strand (ik wil terugkomen als Nicker), voetbal kijken in de stad, slotfeest in Sound en prom. Verslag volgt...

Reacties

Reacties

Lisanne

NICKER!
HAHAHA yeahhh ik verwacht je idd wel zo terug idd! Maar klinkt allemaal weer goed zeg!
Ik heb morgen scheikunde examen en ik stress m dooood. Snap dr de balle van ineens naaaaah. Jij treft het dus een stukkie beter daar :D
En je komt bijna weer thuis!!!!!!!! Vind ik leuuuk

oke dat was even een chaotische reactie van mijn kant, maar mn film begint weer dus ik ga dr van tusse(H)
TOT SNEL! xxxxxxxxxxxxxxx

Tessa

Aaaah een prom! Hoe leuk! :D
En dan kom je thuis en dan gaan we een gehaktbal(lie) eten met nicker!
Gewoon die spaanse way of life hier doorzettem, no problemo! TOT GAUW xx

Elisa

Heey Nicky!
Ben blij dat je het leuk hebt (gehad) in Spanje! Als je terug bent gaan we zeker weer iets leuks doen =)! Vond je verhalen steeds erg leuk. Nog heel veel plezier, geniet van de laatste dagen. Xx

Annette

Hoi Nicky, Geniet nog maar lekker van de laatste dagen en dan weer gewoon onder moeders parapluie, net als Hanneke en Janneke. Hier regent het op dit moment, gisteren was het nog volop zon, net Spanje!!!! Veel plezier en een goede vlucht naar huis. Groetjes Annette

Big B

Datum vertrek: 08-01-2009
Datum terugkomst: 06-06-2009 (nog 1 dag)
99 %

Mm... Tot morgen =)

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!