Vanuit Spanje!

Hallo allemaal!

Daar zit ik dan in Málaga! Heerlijk gedoucht en ontbeten, na een toch wat aparte eerste dag!

Om kwart voor 5 ging de wekker al. Na een lange douche en een licht ontbijtje ging de familie Wormhoudt richting Schiphol. Een aardige boete voor mijn 10 kilo te zware koffer en een bakkie bij de Starbucks (die al voor 7 uur open was) leidden de dag in. Door de douane en op tijd bij de gate. Eenmaal in het vliegtuig, kregen we te horen, dat we een half uur later zouden vertrekken. Redenen waren ijs op het vliegtuig wat er afgespoten moest worden en mist in Parijs. Ik zat me al te verheugen op mn Franse croissantje, maar het werd rennen naar de andere kant van het vliegveld. En toen kwam ik in Málaga aan! Het zag er echt wel mooi uit vanuit het vliegtuig! Vol goede moed sta ik te wachten bij de bagageband, maar geen rode koffer met gestreepte riem! Uiteindelijk heeft me dat een paar uur geduurd en was de man die mij zou op komen halen alweer naar huis gegaan. Nadat ik aangifte had gedaan, zodat ze m´n koffer op gaan sturen, ging ik maar bellen naar het noodnummer dat 24/7 bereikbaar zou zijn. Je voelt ´m al aankomen, niet dus! Na 3 uur in totaal op het vliegveld kwam er een man binnenlopen met NICKY WORMHOUDT op z´n bordje. Hij bracht me naar de residentie, die echt ontzettend mooi is! Duh, inderdaad precies zoals op de foto, maar toch. Echt een kick toen ik er aankwam. Na een korte rondleiding en het ontmoeten van wat mensen, ging ik op zoek naar een supermarktje, dat echt om de hoek zit hier!

Eenmaal terug in m´n kamer was ik toch wel erg moe van de hele dag en na m´n heerlijk bruine broodje ham/kaas dook ik vroeg m´n bed in. Morgen begin ik lekker uitgeslapen aan de eerste échte dag in Málaga was m´n voornemen. Ik slaap in een vierpersoonskamer, maar wel in m´n eentje! Misschien dat ik over een paar weken een roommate krijg, maar voor nu nog even niet. Wel erg lekker zo op je eerste dagen.

En hier zit ik dan, uitgeslapen, gedoucht en ontbeten. Inmiddels zit er een Zweeds meisje (nee, niet blond) naast me, die ook gisteren is aangekomen. Erg leuk. Over een half uurtje krijgen we een introductie en een grote rondleiding en misschien ook wel m´n taaltest. Ik ben erg benieuwd!

Ik houd jullie op de hoogte!

i Hasta luego!

Reacties

Reacties

Lisanne

Jeejtje lekker begin zeg haha! Heb jij weer! Maar je bent er :D!!! Succes zo dan met je taaltest en de rest van je eerste dagen.

Patricia

Joehoee je bent er! Lekker zeg! Maar heb je je koffer nou wel al terug?:P lekker begin inderdaad!
Veel plezier daar je eerste daagjes!

Sander Verschuren

Hola Nicky,

leuke verhalen allemaal Al een beetje gewend aan je nieuwe leefomgeving?

Ik hoorde dat je broer helemaal van slag is sinds je vertrek: hij doet boodschappen, ruimt de afwasmachine leeg;) 15 februari ga ik met hem naar Ajax - Feyenoord (5-0) hopelijk trekt hij dan weer bij;)

Veel plezier en niet te veel naar de disco's hé!

Hasta la vista.

Sander

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!