Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Cool

Dé plaats om op de hoogte te blijven van mijnervaringen tijdens het Spaanse avontuur. Op deze blog zal ik tijdens mijn verblijf in Málaga verhalen en foto's plaatsen, en via de kaart weet je waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Over twee maanden is het namelijk al zover. Flying off to Málaga! Iets waar ik lang naar toe leef en lang voor heb gewerkt. De derde en laatste factuur is betaald en op de vlucht na, is nu alles rond. Oké, ik geef toe, het is pas over twee maandjes, maar ik ben me er toch al op aan het voorbereiden. Bikini's kopen, Spaanse woorden aan het doorkijken, lezen over Malagá en haar omgeving... Het is toch al over twee maanden!

Surprised

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneerik een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site heb geplaatst? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Groetjes,

Nicky

Reacties

Reacties

Lisanne

ooooo wat leuk :D Ik zet m tussen mn favorieten en ga je lekker volgen daar!

xxxx

Maria Wormhoudt

Lieve Nicky,wat een enig idee.
Uiteraard wil ik graag op de hoogte blijven.
Nicky,het ziet er zeer verzorgd uit,ik moet er bij zeggen dat ik best trots op je bent,opa ook natuurlijk.
Het is toch een onderneming,maar ben er van overtuigd,dat je het zonder meer redt.
Lieverd dikke kus en tot mails,Oma.

Mario

Nou Nick, dat ziet er goed uit. Ik wil natuurlijk op de hoogte blijven. Weet je wat? Ik kom gewoon met Janneke naar Malaga om het zelf mee te maken.

Janneke

Lieve Nick,

Wat ziet je website er leuk uit!! Uiteraard ga ik alles volgen.

Dikke kus, Janneke

Margot

Lieve Nicky, wat klinkt en ziet het er onwijs leuk uit!! Ga er van genieten en hou ons maar op de hoogte van je avonturen, hartstikke leuk meid..! XX Pat en Go

Ria

Hoi Nicky,
Eigenlijk ben ik wel een beetje jaloers op je......het lijkt me zo leuk om te doen.
We gaan je volgen! Je staat al bij de favorieten.
Geniet ervan!
Groetjes Ria

Elles de Vries

Wat een mooie site, zeg. Ik klop zeker bij je aan als ik zelf ook ooit een site wil maken...... Nog even je kiezen op elkaar deze laatste weken en dan lekker naar de spaanse zon. Ik ga je op 6 januari al een dikke afscheids zoen geven want dan moet ik zelf ook weer de lucht in. Ik ga je zeker berichtjes sturen en je op de hoogte houden van de wondere wereld die Gunterstein heet. Dikke kus van Sam, Michel en Elles

Mario

Nog maar eens je site bekeken. Het wordt nu echt spannend hoor. Eerst maar samen een knallend kerstdiner samenstellen met een overheerlijk dessert(of in gewoon Nederlands) een toetje. Heb GOOGLE CHROME geinstalleerd en dat maakt het allemaal nog veel echter. Groetjes, Mario

Maria Wormhoudt

Lieve Nicky,inderdaad wat je vader schrijft,het wordt echt spannend.
Lieve Nicky,we gaan nog eerst heerlijk Kerst vieren en als alles een beetje goed gaat met opa.
Komen we gewoon naar jou toe van de zomer.
Lieverd,dikke kus en tot de Kerst,Oma en Opa.

Mario

The day after!! Heb net de foto's bekeken. Ben nog aan het nagenieten. Wat een gezellige surpriseparty Nick. En we hebben het met zoveel plezier met z'n allen voor je gedaan. Groetjes en tot zo!

opa en oma Wormhoudt

Hallo Nicky,wij hebben ook genoten van de supriseparty.
Hopende dat er weer zo,n party is,als je thuiskomt.
Wij wensen je heel veel succes,Nicky.
Lieve groetje en een goede reis,opa en oma.

liesbeth

Hoi Nicky,
Wat een leuke en mooie site. Ik ga je zeker volgen.
Nog maals heel veel plezier en een hele goede reis.

groetjes Liesbeth

oma wormhoudt

Lieve Nicky,
Het was een gezellige dag,lieverd ,bedankt voor je Oma boek.
Wens je een heel goede vlucht.en een prettige aankomst.
Lieve groetjes en een dikke kus,opa en oma.

Fam. Jansen-Gorter Gunterstein 7

Lieve Nicky,
nog 1 (heel koud) nachtje, wat een spanning zeg. We komen je vanavond even veel plezier wensen, want ik weet niet hoe laat je vliegtuig gaat. Vanaf hier: HEEL VEEL PLEZIER IN SPANJE en we volgen je......
dikke kus, Heleen, Kick, Tijn en Isa

opa en oma wormhoudt

Lieve Nicky,
Was vandaag bij mijn Bridge vriendin en haar zoon en schoondochter waren bij haar.
Zij wonen in Malaga.
Ik vertelde van jou(met trots)dat jij naar Malaga ging.om de taal te leren.
Zij vertelde mij ,dat het Internaat heel goed bekend stond.
Nicky,en dat je met de tijd van Harte Welkom bent bij ze.(natuurlijk als je dat wil)
Lieverd,goede reis en tot mails.
Dikke kus opa en oma Wormhoudt.

Rene Wormhoudt

Que tal? amiga, Ben net terug uit de Algarve "trainingskamp". Als je denkt dat je wat spaans kan blijkt portugal chinees te spreken..
Zijn de dagen lang?, Gabri vertelde mij dat er pas 22.30 het avondeten op tafel staat?...ook moet je elke middag met een hele grote sombrero in een steegje 2 uur zitten te slapen...is dat zo?!
Mooi medium toch, ff zo contacten.
Deze oude man heeft 0 ervaring met bloggen, hyves, MSN of blowen.
quedo je volgen.............doe je best Nicky,
un cordial salut de Rene

oma wormhoudt

Lieve Nicky,Je reis was een beetje rommelig,met je koffer en de gemiste croisantjes.
Maar,Nicky de plezierige ontvangst maakte alles goed.
Lieverd,wens je heel veel leer plezier.
Wat jou zeker zal lukken.
Lieve groetjes opa en oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!