¡Hala Madrid!

Hallo allemaal!

Laughing

Hier weer een berichtje uit zonnig Spanje. Want zonnig is het zeker, gister nieuw record sinds ik hier ben: 32 graden in de zon.

Cool
We hebben de hele dag buiten in de tuin les gehad, echt heerlijk. Het is toch alweer een tijdje geleden dat ik heb geschreven. Het weekend van Semana Santa heb ik uiteindelijk geen uitstapje naar een andere stad gemaakt. We hebben veel gezien van het hele gebeuren in de straten van Málaga. ´s Avonds waren de straten echt bomvol, dus was het ook lekker druk in de discotheken. Wat een straf.
Tongue out

De rest van de week dacht ik lekker rustig aan te doen, totdat Antonia aankwam, dat ze van het weekend naar haar nicht in Madrid toe kon en dat ik wel mee mocht. Daar hoefden we niet lang over na te denken natuurlijk.

Laughing
Dus daar gingen we dan, vrijdagmiddag één uur richting busstation. We konden ook vliegen, maar aangezien een retourtje met de bus nog geen veertig euro was, vonden we het niet erg om er wat langer over te doen.

Rond een uur of acht kwamen we in de stad aan en kwam Christin, de nicht van Antonia, ons ophalen. Met de metro gingen we naar haar apartementje pal naast Plaza Mayor. Dat is dus het grootste plein van Madrid, waar veel leuke eettentjes enz. waren. Niet dat we daar gebruik van hebben gemaakt of zo, maar toch.

Die avond hebben we niet heel veel meer gedaan, omdat we nogal moe waren. Onze gids ging een avondje stappen en was de volgende dag niet in staat om onze gids te zijn, aangezien ze een lekkere kater had.

Sealed
Op eigen houtje zijn we de stad ingetrokken. Ik had twee dingen die ik heel graag wilde doen in de hoofdstad: Bernabeu en Starbucks bezoeken. Binnen een paar uur was ik er in geslaagd dat allebei te doen.
Tongue out
Bernabeu was echt supergaaf! De ArenA is er toch wel een beetje klein bij. We hebben een tour gedaan, waarbij we de kleedkamers hebben gezien, op de bank hebben gezeten, het museum hebben bekeken en even een balletje getrapt met Klaas-Jan en z´n kornuiten. Was wel gezellig. Wesley vond alleen dat ik op m´n schot moest trainen, maar ja, van hem kan ik het wel hebben.

De rest van het weekend hebben we winkels bekeken, zijn we naar het park geweest, hebben we veel door de stad gelopen, geshopt en gekookt. De nicht van Antonia heeft ons de laatste middag nog wat dingen laten zien. Om tien uur ´s avonds namen we de bus weer terug. We lagen vrij voor op schema en we konden rond vier uur ´s nachts terug in Málaga komen. Zitten we rond een uur of twee ergens bij een wegrestaurant, hebben we een pauze van driekwartier!!!!!!

Surprised
Surprised
Surprised
Wat moet je nou weer om twee uur ´s nachts langs de weg doen? Niet dat ik dan op m´n gezelligst ben, als je tussen een of ander schreeuwend viswijf en een snurkend geval zit. Maar goed, dan loop je een beetje te zeiken op alles wat los en vast zit, en als dat niet zo gewaardeerd wordt, doen we het in het Nederlands. Uiteindelijk lag ik om vijf uur ´s nachts in bed.
Cool

Verder nieuws: maandag de grotten van Nerja bezocht, morgen komen Janneke en Mario

Laughing
, vrijdag bbq op school, we hebben een nieuwe Deense kamergenoot, ik ben gepromoveerd naar niveau 5 intermedio alto, 15 mei examen en we worden het i-lab nu uitgegooid.
Frown
Foto´s van Madrid en Nerja volgen!

Tot gauw!

Laughing

Reacties

Reacties

Louis van Gaa

Is die Wesley nou zo slim of ben jij zo dom?!

Lisanne en pien sassefras

hahaha wat ben jij toch komisch af en toe (H)
leuk om te lezen weer! hallowa 32 graden!!! Maar hier is t afgelopen dagen ook warm geweest, ik ben namelijk flink verbrand, yes!
xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Elles de Vries

He Nicky, even een berichtje van je buurvrouw....Ik hoop dat je ouders goed zijn aangekomen. Ze zullen nu wel van de schrik bekomen zijn want ik denk dat ze gisteren even dachten dat ze door 3 touring bussen vol met gillende kinderen werden uit gezwaaid, maar niets is minder waar daar die broer van jou inmiddels een BA-er (bekende Amstelvener) aan het worden is onder de Amstelveense jeugd. Ik zelf zat in een van die bussen en je wilt niet weten hoe die kinderen aan het roepen waren ( en Sam maar kakelen dat het HAAR buurman is). Nicky, je bent ook bijna jarig dus ik ga je nu alvast feliciteren want zondag loop ik met hoofddoek in teheran/Iran rond dus ik ben bang dat ik het dan vergeet. Heel veel plezier zondag en laat je lekker verwennen door je ouders en vrienden. Dikke kus van Elles

Willem en Ria

Lieve Nicky,
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag,
en natuurlijk een hele gezellige dag!!!

Groetjes Willem en Ria

Liesbeth

Lieve Nicky,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een fijne dag van. Gezellig dat je vader en moeder er ook zijn, geeft toch een extra tintje aan deze dag. Doe iedereen de groeten
Liesbeth

Annette

Lieve Nicky, Ik hoop dat je een gezellige verjaardag hebt gehad en dat onze kaart op tijd aangekomen is. Leuk om iedere keer weer over je avonturen te lezen! Fantastisch dat je zulk heerlijk weer hebt (ik verwacht ook niet anders), ook wij hebben de laatste tijd erg genoten van het mooie zonnige weer. Heb je al een baan(tje) gevonden? We wensen jou en je vader, moeder en Patrick nog hele fijne dagen toe!
Groetjes van Rico en Annette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!