Familiebezoek

Long time no message! What´s new? Komend weekend naar Sevilla (ik hoor Starbucks al roepen!), 3 kamergenootjes (Belgische, Franse, Duitse), niveau intermedio behaald (4 van de 8), voorbereiding voorDELE examen dat in mei plaatsvindt is begonnen, over2 weken waarschijnlijkmet4 amigosnaar Portugal, eenkapotte telefoon (lekkend flesje water doetdeine handy niet goed)en......ik heb familiebezoek gehad! Staan daar gewoon je padres y hermano op het vliegveld! We zijn onder andereMálaga ingegaan, hebben geshopt, Torremolinos en Fuengirola bezocht, voetbal gekeken in barretjes (CL & Ajax), zijn uit eten geweest, we hebben gebowld... Foto´s volgen zo snel mogelijk, maar aangezien het internet hier niet optimaal werkt, kan het wat tijd kosten.

Wat wel jammer is, is dat over anderhalve weekeen semester afloopt. Dit houdt dus in dat veel mensen, waar ik vanaf het begin af aan mee heb gezeten, naar huis gaan. Raar idee dat ik die misschien nooit mee zie! Maar gelukkig komen er iedere week weer nieuwe studenten bij, over het algemeen wel normale mensen. Zo nu en dan zit er een randdebiel tussen, maardie heb je in geloof ik in ieder land wel.

Plannen voor de rest van de week? Les, sporten, huiswerken, vakantie Portugal plannen, Nederlands koken (Conimex nasi groentemix 4 life), filmpie kijken met amigos, Sound,en zaterdag dus naar Sevilla!

Laughing

xxx

Reacties

Reacties

Caroline

Hey Nicky,

Blijven mooie verhalen hoor! Had van de week je ouders aan de lijn en die gaven aan dat je daar prima op je plekje zit! Ben helemaal blij voor je. Hier gaat alles z'n gangetje, ben druk bezig met het afronden van m'n studie en daarnaast moet ik op zoek gaan naar een nieuwe baan. Kortom, een hoop te doen dus!

Groetjes Caro

Tessa

Sounds like your having fun! :D
Vooorral zo doorgaan zou ik zeggen!
Liefs xx

Ria

Hoi Nicky,

Leuk om je verhalen te lezen. Fijn dat je het zo naar je zin hebt.
Hoorde gisteren van je moeder, dat je een week op vakantie naar Portugal gaat, leuk hoor.
Heb net Sander [zonder keelamandelen] uit het ziekenhuis gehaald. Nu kan ik hem weer eens verwennen met lekkere ijsjes!
Nicky, geniet ervan en tot kijk!

Groetjes Ria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!