Maand 1

Hallo allemaal!

Hier weer even een kleine update vanuit het zuiden van Europa. Want er zit er al weer een maand op! Het weer in Spanje zuigt hier. Het regent al de hele week, maar we mogen niet klagen als we bedenken dat er in de rest van Spanje mensen om zijn gekomen door de sneeuwstorm!

Vorige week vrijdag vond er op school een drie uur durende internationale week plaats, waar ik met alle Nederlanders hier Hollandse pot heb gemaakt: hutspot met gehaktballen, kaas, stroopwafels en drop. Bleek dat niemand ooit stamppot had gemaakt! Ik heb een spatel gepakt en die aardappels, wortels en uien zo fijn mogelijk gestampot en gezegd dat het zo typisch Hollands was!Is het bijna schoon opgegaan

Cool
.

Een rustig weekje achter de rug met veel uren Namaste (stam-bar-restaurant), een nieuwe leraar (José werkt nu met voortvluchtigen), spierpijn (ingeschreven bij de sportschool), kamergenootjes die midden in de nacht rechtop in bed Frans praten om vervolgens weer als een blok in slaap vallen, Prison Break serie 4,een Sarah in de familie eneen bezoek aan de kapper, waar ze 8 euro rekenen om je haar te mogen borstelen. Ik zal wel heel leuk haar hebben.

En dan natuurlijk niet te vergeten een bezoek uit Nederland! Staan daar gewoon de buren voor je neus met een tas vol spullen van thuis. Na een lunch aan het strand hun apartementje bezocht, waarbij mijn ruime studentenhokkie toch een beetje zielig lijkt. Maar of zij kunnen zeggen dat ze praatslapende Fransen op de kamer hebben weet ikniet zeker.

Wink
Na een lekker pastaatje werd ik weer bij La Escuela Internacional de EF afgezet. Nog maar 2 weekjes en dan krijg ik alweer bezoek!
Laughing

Plannen voor de rest van de dag: sporten, beltegoed kopen, boodschappen doen met andere meiden voor diner, drankje doen aan het strand en dan maar eens polshoogte nemen in de stad!

Laughing

iBuen fin de semana a todos!

Reacties

Reacties

Mathilde

Wat een vervelend leven......groetjes van Mathilde

Janneke

Waar blijft die foto van je nieuwe kapsel???

Lisanne

wat heb je het toch goed daar! :D

Mario

Hee Nick,

Ik wil ook je haar wel borstelen voor 8 euri's. Nog 2 weekies meid. Dan zitten we met z'n 4-tjes in een restaurantje van alles te bespreken. Tot gauw lieverd.

Bert&Stella

Ha die Nicky,ik heb van je ouders gehoord dat je het ontzettend naar je zin hebt,en als ik je verhalen zo lees kan ik mij dat ook wel voorstellen.
Heel veel plezier en we blijven je vanaf nu ook volgen.
Groetjes ook van Bert

Saskia

Bon dia Nick! Con ta bai? Erg leuk om je verhalen steeds te lezen. We zij zitten nu een week op Curacao te genieten van 27 graden, zon en veeel tropische buien! Ook niet verkeerd! Het is hier erg mooi, stranden, schitterend blauw water, palmbomen en leguanen. Scrabble is ons vaste activiteit van de dag ;-) We gaan zo naar Willemstad voor wat muziek en eten...groetjes van Saskia.

Annette

Lieve Nicky
Leuk om mee te mogen genieten met je verblijf in Spanje. Volgens mij, als ik je verhalen lees, heb je het erg naar je zin! Geniet er maar van. Veel plezier!
Groetjes Annette

Tessa

Sounds gooood Nick! Leuk! En met dat weer zal 't ook wel snel allemaal goed komen. Spaanse regen is natuurlijk al een heel stuk beter :) Geniet er van babe, spreek je vast snel weer! Liefs Tessa

Fred en Mary

Lieve Nicky,

Leuk om jouw leventje daar in Spanje te kunnen volgen. Het begin was moeilijk. Maar wanneer het er weer op zit ga je het weer moeilijk krijgen, denk ik zo. Lieve Nicky, geniet er van. En doe je ouders de groeten wanneer ze naar je toekomen. Veel liefs, Fred en Mary

El Judios!

nunca ganar el Judios!

Hemos eliminado completamente las cucarachas desempeñan. Nada de lo dispuesto en Rotterdam!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!