Spaans nummer

iBuenos días a todos!

Even een kort berichtje!

Cool
Ik heb een Spaanse simkaart gekocht, aangezien het vrij duur is alles via Nederland te doen. M´n nummer is (0034)693246631. Verder wilde ik graag meedelen dat ik gepromoveerd ben naar het volgende niveau!
Laughing
Zit nu op niveau 3: Intermedio bajo. Komende week is er een internationale week op school. Het is de bedoeling dat ik met alle Nederlanders een lokaal ga versieren en we allerlei Nederlandse hapjes gaan klaarmaken. Vanavond vindt er een filmavondje plaats. Met een grote groep een Spaanse film in de keuken kijken. Verder niet heel veel nieuws onder de zon, aangezien ie zich de laatste week niet heel veel heeft laten zien. Het is hier nog niet echt tropisch warm, meestal een graad of 15. Maar met een vest aan op een terras zitten is nou ook niet bepaald het einde van de wereld, dus doen we dat maar regelmatig
Wink
...

Dat was het wel zo´n beetje eigenlijk. Ik ga nu de samenvatting van Ajax kijken, want wil natuurlijk wel graag op de hoogte blijven!

iHasta luego!

Reacties

Reacties

Lisanne

Ohh leuk die internationale week! Wat ga je maken?

maak ons maar jaloers met je 15 graden! :'(

xxxx

Nicky Wormhoudt

Ik heb een kookboekje van broerlief gekregen met allemaal typisch Hollandse gerechten. Ik heb wel trek in bitterballen met pannenkoeken of zo :D xx

Isa en Tijn en Heleen

Hoi Nicky,
goed man, nu al gepromoveerd, dat gaat rapido.
En als ik af en toe die spaanse zinnen zie, dan begrijp ik dat best. Wij begrijpen er helemaal niets van. Veel plezier met de hollandse week (probeer je juist een beetje wat spaanse sfeer te proeven, moet je toch weer aan het oranje en rood wit blauw versieren).
groetjes, Tijn, Isa en Heleen

Josje

Hey Nicky!

Wat leuk om al je reisverhalen te lezen en de foto's te bekijken =D Zo te zien heb je het erg naar je zin. Heerlijk voor je! En 22 graden in de zon is echt schandalig hoor, echt bloedheet vergeleken met het klimaat in het barre Den Haag. Ik zal je reisverhalen blijven volgen!

xx Josje

liesbeth

Hoi Nicky,

Leuk je verhalen te lezen. Zo te zien en te lezen heb je het goed naar je zin!
Ik ben net terug van Schiphol, waar ik Saskia en Peter heb afgeleverd. Ze gaan 3 weken naar Curacao, daar is het ook maar 28 gr.
Veel plezier en voorpret met de internationale week.
groetjes Liesbeth

Mario

Hai Nick. Wat een leven! We worden met de dag jaloerser! Golfen, terrasjes, aangename temperaturen. Snik....Ik wil dat ook!

Gerda

Hi Nicky,

Het zal tijd worden dat ik me ook eens meld op je weblog. Het klinkt allemaal helemaal leuk moet ik zeggen. Volgens mij vermaak je je prima...van je moeder die ik gisteren nog sprak, begreep ik ook dat je lekker gaat...
De foto's suggereren een geweldige omgeving dat moet wel helpen om je lekker te voelen.
We gaan straks naar AJAX- Heerenveen, duim je effe dat het goed afloopt, want nog zo'n zeperd als afgelopen week tegen Groningen trekken we niet meer in huize Wormhoudt...Rene was echt stik sjaggerijnig...
Nou Nicky, enjoy it!
veel plezier nog , ik zal je verslag volgen

Groetjes Gerda

Tu hermano

Hola Nicky!

Lamentablemente, el Ajax perdió el día de ayer. Fue un mal juego. Esto puede confirmar o tío René. Mañana es nuestro vecino junto con usted Gert. Yo prensa sobre el intercambio de fotografías con el fútbol Kaj primo. Tengo 3 pegatinas. Albert Heijn obtiene de 5 a 10 euros el fútbol fotos a los mensajes. Bueno, incluso 19 noches de sueño y estamos en España. Pero primero la madre de 50 años en 2 días. Sarah está en la tubería.

xx tu hermano

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!