Aftellen!

Jaja, dan is het zomaar vier januari en stap je over vier dagen gewoon op het vliegtuig, waar je pas vijf maanden later weerin stapt om terug te vliegen naar het koude vaderland! Want koud is het! Maar ach,dat maakt het weggaan weer een stuk eenvoudiger. 's Nachts met driedekens entwee truien in bed liggen,zal niet zo'n groot gemis als de krentenbollen met kaas worden.M'n lichaam schreeuwt ondertussennaarwarmte!EenRudolph-the-rednosed-reindeer-neus, die midden in je gezicht naar voorbijgangers drupt, gevoelloze, maar knalroze, soms zelfs blauwe vingers en bevroren haarlokken zijn de afgelopen weken dagelijks onderdeel van mijn voorkomen.

Maar ondanks het wat frisse weer zijn de afgelopen weken werkelijk voorbij gevlogen! Drukke weken bij Popov, heerlijk eten enschaatsen met de familiemet Kerst, nog meer drukke werkdagen en als hoogtepunt de surpriseparty! Wat een verrassing was dat!Eenmaal thuis op de bank, bijkomend van het feest, nagenietend van het lekkere eten en ondertussen al die lieve kaarten bekijkend, begon het pas een beetje tot me door te dringen.

Inmiddels zitten we alweer in 2009 en ben ik druk bezig met de laatste voorbereidingen voor donderdag. Ik ben gestopt met werken bij Popov, probeer veel te slapen (uitgeslapen ben ik toch wat gezelliger),stort m'n i-Podvol(met dank aan oom Patrick) en schaf de laatste spulletjes aan.Met de dag wordt het tafeltje, gereserveerd voor Spanje, dan ook voller en voller.

De laatste dagen probeer ik ook zo veel mogelijk dingen te eten, dieikzeker ga missen als ik in Spanje ben, zoals een gehaktbal en bruine boterhammen met Maaslander 30+ kaas, extra belegen (wat gewoon de lekkerste kaas ter wereld is!)

En verder? Aftellen! Inmiddels nog drie dagen, acht uur en 43 minuten het vliegtuig vertrekt!

Laughing

Reacties

Reacties

Dominique

NICKYY!!
Wat spannend! =D Nu is het echt echt echt bijna zover!! Heel veel plezier!
En je goede voornemen is top! ;) Als je maar niet verwacht dat we de film in het spaans gaan kijken als je terug bent, whahah.

Have fun!

xx, Do

Lisanne

whoehoee BIJNAAA!

maaike

hoi nicky, veel plezier en een goede reis. ga zeker je weblog regelmatig bekijken. lijkt me wel gezellig.

Annette

Hallo Nicky
Leuk om de foto's te zien. Het was een mooie verrassing voor je, denk ik. Wij hebben het ook erg gezellig gevonden en lekker gegeten.(vegetarisch, met dank hiervoor Janneke) Helaas kon ik je gisteren niet spreken aan de telefoon, je was nog afscheid aan het nemen bij je opa en oma, moet gebeuren natuurlijk. Je oma zal vast veel achter de computer zitten om met je te mailen! We wensen je morgen een hele goede reis en een fantastisch verblijf in Spanje.

Moniek

Lieve lieve Nicky!! Vandaag is jouw grote dag!:D Wat spannend zeg.. eindelijk ga jij ook Nederland verlaten.. Je zal best een beetje zenuwachtig zijn! Maar ik geloof dat het helemaal super wordt:) HIer in Oostenrijk heb ik het ook prima naar mijn zin.. hou je mijn hyves ook een beetje in de gaten!? Ik ga zeker proberen af en toe jouw reisverslagen te lezen!! Fotos van je afscheidsparty zien er ook erg leuk uit, jammer dat ik er niet bij kon zijn om afscheid van je te nemen!! Heeeel veel plezier en vergeet niet om ons af en toe op de hoogte te blijven houden he!! Dikke kus vanuit Zell am Ziller;)

Patrick

Nou, het wegbrengen zit er dan eindelijk op. Heb begrepen dat je geen croissantje kon eten, dus dan ga ik maar even 2 croissantjes bij de Appie halen! Iemand moet nu toch de boodschappen gaan doen he.. Heel veel plezier en succes met je toets vandaag of morgen!
XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!